Belangrijke info voor aanmelden op de wachtlijst

• Vanaf de leeftijd van 4 jaar kan je jouw kind inschrijven op de wachtlijst. Is jouw kind jonger en heb je het toch op de wachtlijst gezet, dan verwijderen we zonder tegenbericht de inschrijving.
  • Bij aanmelden kies je het niveau van je kindje (wit-waterwennen, geel-leren overleven) en zal je geregistreerd worden op de wachtlijst.  Wanneer er plaats beschikbaar komt, ontvangt u een mailtje om in te schrijven voor een testles.
  • Onder ‘Meer info’ bij de inschrijving op de wachtlijst kan je informatie geven die relevant kan zijn (medische info, …) Hier kan u ook uw Uitpasnummer vermelden mocht u daar recht op hebben.

Communicatie na aanmelding

Nadat je jouw kind hebt aangemeld op onze wachtlijst hoef je verder geen stappen te ondernemen. Wanneer er plaatsen vrij komen, ontvangt u een mailtje om in te schrijven voor een testles.

Testles

Wanneer er plaatsen beschikbaar komen, ontvangt u een mailtje om u in te schrijven voor de testles. Op de testles wordt het niveau bepaald om te kijken in welke groep je kind kan starten.

Na de testles ontvang je een mail om effectief in te schrijven en online de betaling uit te voeren (geen betaling = geen deelname). Je ontvangt na de betaling een mail met de bevestiging van je deelname.

Prijs

9,00 euro/les + 5,00 euro testles (eenmalig)= 95,00 euro voor één volledige lessenreeks.

De afspraken voor de zwemschool vind je hier

Let op:
Eens de lessenreeks van start is gegaan, worden er geen terugbetalingen meer uitgevoerd.

Inschrijven voor een volgende lessenreeks.

Na de laatste les (=evaluatieles) ontvang je een nieuwe mail om je kind terug in te schrijven voor de volgende lessenreeks volgens het behaalde niveau.

Wat na het vervolledigen van alle lessenreeksen.

Wens je te blijven zwemmen na het vervolledigen van de oranje badmutsen? Dan kan je je inschrijven bij de groene badmutsen in de zwemclub. Inschrijven hiervoor kan door een mailtje te sturen naar leden@zwemclubthor.be.