Eerste wedstrijd van seizoen geslaagd

8 oktober 2020

Op 2-3-4 oktober hebben onze zwemmers het beste van zichzelf gegeven. De omstandigheden waren niet ideaal maar iedereen heeft goed gepresteerd. Er werden op vrijdag enkele limiettijden behaald.
Op zaterdag behaalde Liam 2de plaats op 100 vrij en 3de plaats op de 100 ss bij 10 jarigen. Lieze werd 3de op 400 vrij bij 10 jarigen.
Levi en Stijn behaalden de finale op de 100 vrij en Stijn, Guillaume en Leendert op de 100 rug. Stijn en Guillaume wisten in deze finale nog respectievelijk plaats 2 en 3 te behalen.

Op dag 3 moesten we met TZT terug niet onderdoen voor de andere clubs.
Liam (400 vrij) en Lieze (100 SS) wisten beiden een zilveren medaille te zwemmen. Levi wist zich te plaatsen voor de finale op de 100 vlinder en behaalde zilver. Stijn en Maxime plaatsten zich voor de finale 100 SS. Stijn mocht de gouden medaille rond de nek hangen.