TZT clubontbijt/brunch 4 juni 2023

4 april 2023

Allen welkom op de clubontbijt/brunch van TZT
4 juni 2023 van 9u – 14u

Op zondag 4 juni gaan we opnieuw keihard ontbijten! Wie er vorig jaar bij was, proefde dat het lekker was. Daarom gaan we voor een tweede jaargang en hopen we op nog meer volk.

Er zal wat meer animatie zijn met een reuzetombola, uitreiking van clubrecords, springkastelen en grime.

Wie wil kan er dus een heel lang ontbijt van maken (brunch) want ook de bar gaat open!!!!

Wacht niet langer om in te schrijven, nodig vrienden en familie uit. We maken er graag een echt clubfeest van.

Waar? het schoolrestaurant “de Brug” Toegang via Papebrugstraat 8820 Torhout.

Hoe laat?: Tussen 9u en 14u

Prijs: kinderen tot en met 5 jaar €5, kinderen van 6 tot en met 12 jaar €10 , volwassene vanaf 13 jaar €15.

Inschrijven kan vanaf nu tot en met 31 mei 2023 door de onderstaande QR-code in te scannen of door te klikken op volgende link. Inschrijving voor het ontbijt/brunch